klik untuk menang

Khamis, 2 Mei 2013

Kegagalan Dan Keajaiban



Terlalu banyak kegagalan
banyak juga dugaan

Entah mengapa
langsung tidak mampu berkata apa

******

Mungkin esok-esok akan ada kejayaan
mungkin juga akan ada keajaiban

Mungkin.......

Tak siapa pun tahu
kerana Allah yang punya kuasa

Hanya harapan agar diberi kekuatan



-Aku Menulis Untuk Berkongsi Pandangan Dunia-

10 ulasan:

Nao Mei berkata...

Tiada apa kesulitan yang dik tak dapat terima jika hatinya penuh dengan kesabaran..jangan pernah mengeluh..berdoa...kerana setiap kegagalan memang terselit seribu keindahan yang kita sendiri tidak mengetahui :)

Cik Aida™ berkata...

kegagalan itu permulaan bagi sebuah kejayaan :D

AiSyA LiEzA berkata...

itulah kehidupan.. pasti ada rasa manis n pahit nyer :D hari ni kita gagal or kecewa.. x bermkna esok un sama... hee~ :) hanya Allah y tau apa y terbaik ... :D

Berry Lavynia berkata...

sabar itu indah kan....

Berry Lavynia berkata...

kalau jatuh cepat2 bgn..btl? :D

Berry Lavynia berkata...

Sebab Allah nk bg yang terbaik kan? :)

Tinta Lana berkata...

Lana pernah tulis entry..tajuknya Winner VS Loser.

Memang perit berry bila dah gagal. Rasa macam jatuh dalam gaung yang memang dalam, punya la dalam dan sgt mendalam..ha, nmpak brapa kali dalam kat situ?hahaha

Tapi, lana salu percaya,hidup ni ada pasang surutnya. Bila dah pasang, ia akan jdi surut. Bila dah surut, ia akan pasang balik. Situasi akan berubah :)

Mizz Aiza berkata...

hanya Allah SWT je yang tahu apa yang terbaik untuk kita..

Berry Lavynia berkata...

nampak sangat dalamnyer tuuu.. dapat sy bayangkan..hehe...

mungkin mcm sy tulis.. esok2 mungkin ada keajaiban kan.. :)

Berry Lavynia berkata...

Hanya Allah Maha Mengetahui :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...