klik untuk menang

Selasa, 30 April 2013

Kalau...........


Kalau kau gagal
janganlah dimarah
kerana syaitan menunggu saja untuk menghasut
jika kau tewas
pasti syaitan akan bersorak riang.

Tapi.....
kalau kau ingin menangis
biarkan saja
tidak mengapa
kerana itu kurniaan Yang Maha Pencipta
pada hambaNya

Mengadulah sepuas-sepuasnya
Dia sentiasa mendengar tak kira masa
juga tak kira waktu
pasti kau lega akhirnya



***Bersabarlah duhai hati
kunci ketenangan ada pada Illahi**



-Aku Menulis Untuk Berkongsi Pandangan Dunia-

7 ulasan:

Nana Liena berkata...

Kalaulah kita mampu bertahan dulu sebelum menyumpah seranah mesti indah budi pekerti.. hehe (*lari tajuk kejap)

Berry Lavynia berkata...

kalau la dapat kluar shopping baju kasut segala hari ni msti best... (terus lari tajuk...muahahha :P)

Tinta Lana berkata...

Kalau lah dapat pergi pesta buku kat kl tu kan best, *tetiba je,hahahaha*

Mizz Aiza berkata...

hanya Allah swt tempat kita mengadu..

AiSyA LiEzA berkata...

hehehe... disebalik kejayaan pasti ada kegagalan..hek2.. :)

Berry Lavynia berkata...

Bagus tinta sebab sama2 lari tajuk..hahaha

Berry Lavynia berkata...

Mizz aiza : Allah itu kunci ketenangan dan kekuatan kita...

Aisya : mula2 akan gagal, mana tahu sok lusa akan ada kejayaan kan..kan..kan.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...