klik untuk menang

Rabu, 18 Januari 2012

Cakap.. :)

Saya tidak kenal perempuan itu. Tidak perasan akan wajahnya. Langsung tidak mengingati dimana saya pernah bersua dengannya. Tetapi perempuan ini seakan mengenali saya. Petah bibirnya berbicara, laju benar percakapannya bercerita tentang ini tentang itu.




Saya tidak tahu siapa atau apa yang dimaksudkannya, hanya mengiyakan saja cakapnya, senyum pula dibuat-buat, jenuh untuk diukir dibibir. Tidak tahu dimana saya perlu 'masuk', tidak tahu dimana saya perlu 'tambah'. Mujur seketika itu handphone saya berbunyi, ada alasan untuk saya mencari helah melarikan diri dari keadaan yang boleh membuatkan saya jadi rimas langsung memeningkan diri... :)
-Aku Menulis Untuk Berkongsi Pandangan Dunia-

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...