klik untuk menang

Rabu, 13 Oktober 2010

bila_aku_mula_ber'blog'

Gincu pink- setelah puas punya fikir, akhirnya dapat juga la nama untuk blog saya ni. Konon-konon tak nak bagi sama dengan orang lain la, tapi entah-entah ramai yang guna. hehe.. nama ni kira ok la kan, nampak sikit keperempuanan, sesuai la dengan saya yang memang perempuan ni.. :D

ni pertama kali saya tulis blog. tengok orang lain ada blog, saya pon teringin gak. hehe.. tapi ni bukan luahan rasa atau apa.. cuma untuk suka-suka sendiri je.. tapi kalau untuk ber'bisnes' pon ok gak kan. :P

-Aku Menulis Untuk Berkongsi Pandangan Dunia-

2 ulasan:

Niena berkata...

As salam, saya niena dari sbu, srwak, nk tnya mcm mna nk buat blog tringin juga nk buat blog mcm akak sya msih bdak menngh tngkatan 4 thun dpn. Maaf lah klau sya bertnya... slpas tngok smua apa yg akak tlis kt blog ni mcm best je klau ada blog sndri... kngsi lh skit pngtahuan mcm mna nak buat blog, tak slh kn.. klau akak nk ajr, akak bloh add kt wechat sya "niena161198" klau tak nk ajar pun takpa... tu saja dri saya niena... (^_<)

Berry Lavynia berkata...

Salam dik..maaflah br smpt jwb..nk dkt stahun xbkak blog..hehe.. Akak pon bkn pndi sgt bab2 blog ni.. Tp klu nk ajr skit2 blh la..klu adik ada fb lg sng.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...